مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 09:552020-07-22پزشكي

کمبود تخت بیمارستانی در ماداگاسکار با افزایش مبتلایان کرونا 


مقامات بهداشتی آنتاناناریوو، پایتخت ماداگاسکار اعلام کرده اند به رغم توزیع نوشیدنی گیاهی توسط رییس جمهور این کشور برای مقابله با کرونا میان مردم، - مقامات بهداشتی آنتاناناریوو، پایتخت ماداگاسکار اعلام کرده اند به رغم توزیع نوشیدنی گیاهی توسط رییس جمهور این کشور برای مقابله با کرونا میان مردم، بیمارستان های این شهر با افزایش سریع مبتلایان به کووید-19 مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آندری راژولینا، رییس جمهوری ماداگاسکار دمنوش گیاهی درمنه را که خواص ضد مالاریایی آن تایید شده به عنوان داروی خانگی بیماری کووید-19 معرفی و در کشور توزیع کرده است.

سازمان جهانی بهداشت هشدارهایی مبنی بر عدم وجود مطالعات علمی در مورد تاثیر این نوشیدنی صادر و اعلام کرده تاثیرات و عوارض این دمنوش مشخص نیست.

در همین حال مقامات بهداشتی آنتاناناریوو، پایتخت ماداگاسکار اعلام کرده اند با افزایش سریع مبتلایان به کرونا بیمارستان های این شهر با تکمیل ظرفیت تخت های خود مواجه شده اند و از این رو تنها موارد حاد کرونا پذیرش می شوند.

تا به امروز ماداگاسکار، کشوری جزیره ای در اقیانوس هند 7548 مبتلا به کرونا داشته است که از این میان فقط 65 نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت بیمارستانی در ماداگاسکار با افزایش مبتلایان کرونا 

کمبود تخت بیمارستانی در ماداگاسکار با افزایش مبتلایان کرونا